Internetten aldığım ürün kırık çıktı ne yapmalıyım?

Oca 13, 2022 Dergi

İnternetten alışveriş yapan herkesi çok yakından ilgilendiriyor. Aldığınız ürün hasarlı ya da yanlış ürün gelirse ücretini kargo şirketinden alabilirsiniz. Tüketici kargo geldiği zaman kargosunu açarak yanlış ya da eksik bir ürün olup olmadığını kontrol etmesi gerekiyor.Feb 14, 2021

Kargoda kırılan ürün için ne yapılır?

Yanında paketinizi açtığınız kargo görevlisine hasarlı ürün tutanağı hazırlatmanız gerekmektedir. Bu tutanak ile birlikte ürünü / ürünleri faturaları ile birlikte sorununuzu anlatan not ve kargo görevlisine hazırlattığınız tutanak ile birlikte, bize ödemeli olarak kargo ile göndermenizi rica ederiz.

Internetten aldığım ürün farklı geldi ne yapmalıyım?

Tüketiciler Birliği Genel Başkanı Mahmut Şahin, "Tüketiciler artık uzaktan satışlarda muhatabını bulamazlarsa, ödeme yaptıkları kargodan bunun bedelini alabilirler." bilgisini verdi.

Internetten alınan ürün mağazaya iade edilir mi?

Cayma hakkı, tüketicilere satın aldıkları üründen 14 gün içerisindeki hiçbir koşula bağlı kalmadan iade edebilme imkânı sunar. Tüketicinin cayma hakkını kullandığı tarihten itibaren, satıcı 10 gün içerisinde aldığı toplam bedeli tüketiciye iade etmek durumundadır.

Internetten alışveriş iade nasıl yapılır?

Bu bildirim internet sitesindeki cayma hakkı formu ile yapılabileceği gibi yazılı olmak koşuluyla mail, mektup vb. yollarla da yapılabilir. Cayma hakkının kullanılacağı bildirildikten sonra 10 gün içerisinde ürünü satıcıya iade etmeniz gerekir. İade için gönderim masrafı satıcıya aittir.

Kargo Kirik gelirse ne olur?

Aldığınız ürün hasarlı ya da yanlış ürün gelirse ücretini kargo şirketinden alabilirsiniz. … Tüketiciler Birliği Antalya Şube Başkanı Neşet Gündüz, "Uzaktan alışverişte ürün farklı ya da kırık çıkarsa tüketici satış yapılan firmada muhatabını bulamazsa, ücreti kargo şirketinden tahsil edilebilir" dedi.