Trendyol şikayet nasıl edilir?

Oca 13, 2022 Dergi

Trendyol Müşteri Hizmetleri Numarası

Trendyol müşteri hizmetlerine ulaşmak için 0212 331 0 200 numaradan ulaşabilirsiniz.09-Oct-2019

Trendyol şikayet nasıl yapılır?

Trendyol müşteri hizmetleri çalışma saatleri merak ediliyor. Trendyol müşteri hizmetlerine 0212 331 0 200 numarasından hafta içi ve hafta sonu 08:30-24:00 saatleri arasında ulaşılabiliyor.

Trendyol ile nasıl iletişime geçebilirim?

Cumartesi günleri 10: 00-24: 00 ve pazar günleri 10: 00-17: 00 arasında hizmet vermektedir. Doğrudan Trendyol çağrı merkezine bağlanmak için 0 212 331 02 00'ı arayabilirsiniz.

Trendyola nasıl mail atabilirim?

Sipariş detaylarını destek@trendyol.com'a mail atmanızı rica ederiz.

Trendyol dan alışveriş yapmak güvenli mi?

Bu her iki Trendyol satış şeklinde de bilmeniz gerekir ki Trendyol güvencesi altında tamamen güvenli alışveriş koruması altındadır. Yasal şartlar doğrultusunda size gelen ürünü iade hakkınız vardır. … Yani evet Trendyol alışverişi güvenlidir.

Trendyol şikayet et butonu nerede?

Mobil alışveriş deneyiminizi güvenceye almak için geliştirdiğimiz "Şikayet Et Butonu" sayesinde şikayetlerinizi bize iletebilirsiniz. Ürün sayfasının altına inerek, Şikayet Et Butonu'nu kullanabilirsiniz.