Trendyol şikayet et butonu nasıl kullanılır?

Oca 13, 2022 Dergi

Mobil alışveriş deneyiminizi güvenceye almak için geliştirdiğimiz "Şikayet Et Butonu" sayesinde şikayetlerinizi bize iletebilirsiniz. Ürün sayfasının altına inerek, Şikayet Et Butonu'nu kullanabilirsiniz.

Trendyol şikayet nasıl yapılır?

Trendyol müşteri hizmetleri çalışma saatleri merak ediliyor. Trendyol müşteri hizmetlerine 0212 331 0 200 numarasından hafta içi ve hafta sonu 08:30-24:00 saatleri arasında ulaşılabiliyor.

Trendyol ürün değerlendirme nasıl yapılır?

Müşteri, mobil uygulama veya web sitesi üzerinden Hesabım > Siparişlerim sayfasında değerlendirmek istediği satıcının yer aldığı siparişi bularak Sipariş Detay sayfasına girer. 2. Siparişin içindeki değerlendirmek istediği satıcıyı bularak Satıcıyı Değerlendir butonuna tıklar.

Trendyol dan sipariş kaç güne gelir?

Siparişim ne zaman gelir? Satın aldığınız ürünler ürün detay sayfasında belirtilen teslimat tarih aralığında teslim edilir. Satın aldığınız ürünlerin teslimat tarihine "Hesabım" bölümünde “Siparişlerim“ sayfasından da ulaşabilirsiniz. Üründe “24 saatte kargoda” yazısı var ise siparişiniz 24 saat içinde kargoya verilir.

Trendyol satıcıya nasıl ulaşabilirim?

Trendyol müşterileri 0212 331 02 00 numarası üzerinden müşteri hizmetleri ile iletişime geçebilirler.

Trendyol şikayet et butonu nerede?

Mobil alışveriş deneyiminizi güvenceye almak için geliştirdiğimiz "Şikayet Et Butonu" sayesinde şikayetlerinizi bize iletebilirsiniz. Ürün sayfasının altına inerek, Şikayet Et Butonu'nu kullanabilirsiniz.